سبد خرید
0 عدد مبلغ قابل پرداخت : 0 تومان
سبد خرید شما خالی است !
	بالش بارداری ورنا بالش بارداری ورنا

بالش بارداری ورنا

ایمیل
181,500 تومان
198,000 تومان
موجود در فروشگاه

کد محصول: 970919LM

جنس الیاف داخلی از پشم شیشه
جنس رویه از جنس پارچه
با قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی

 بالش طبی بدن ویژه بارداری

هنگامى که شخص باردار به پشت مى خوابد، وزن رحم و جنین بروى ستون مهرها، ماهیچه هاى پشت ،روده و رگهاى اصلى مى افتد. این امر سبب ایجاد درد در ماهیچه ها ، همورویید و اختلال در گردش خون مى شود همچنین چنین شرایطی باعث کاهش میزان جریان خون و مواد غذایى رسیده به جنین مى شود. استفاده از بالش بارداری در زمان خواب، به آرامش در خواب و قرار گیری بدن در حالتی مناسب کمک زیادی می کند.

پزشکان به خانم های باردار توصیه می کنند که حتما در هنگام استراحت به پهلو (طرفین) دراز بکشند. دلیل این توصیه افزایش حداکثری توزیع اکسیژن و مواد غذایی به جنین در حال رشد می باشد. با این وجود دراز کشیدن طولانی مدت به طرفین برای خانم بارداری که اضافه وزن زیادی در ناحیه شکم دارد (گاهی بیشتر از ۸ تا ۱۲ کیلوگرم ! ) می تواند بسیار مشکل باشد و فشار مضاعفی به مفاصل ران، کمر و گردن می آورد. بالش بارداری راهکاری ساده اما بسیار موثر در کاهش دردهای ناشی از خوابیدن به پهلو برای خانم های باردار است. در هر ماه از بارداری که باشید و با هر شرایط بدنی یکی از انواع بالش های بارداری می تواند برای شما مناسب باشد.

توصیه هایی درباره استفاده از بالش بارداری :


اکثریت مادران باردار استفاده از بالش بارداری را از حدود هفته ۱۵ بارداری و یا از زمانی که دچار مشکلات خواب می شوند شروع می کنند. در حالی که اکثر متخصصین توصیه می کنند از زمانی که متوجه بارداری خود شدید استفاده از این بالش را شروع کنید. استفاده به موقع از بالش بارداری باعث می شود بدنتان با شرایط جدید زودتر انطباق پیدا کند و در ماه های پایانی بارداری خواب راحتری داشته باشید.

سعی کنید بهترین شیوه استفاده از بالش خود را با آزمون و خطا پیدا کنید. هرگز به یک شیوه خاص بسنده نکنید. بهترین روش استفاده برای افراد مختلف، متفاوت است. مناسب ترین روش استفاده از بالش بارداری برای هر فرد، روشی است که در آن کمترین میزان فشار یا درد به اندام ها وارد شود.

به طور کلی ۴ ناحیه گردن، شکم، کمر و مفاصل ران اندام هایی است که یک بالش بارداری مناسب از آن ها حفاظت می کند. در نتیجه به منظور برخورداری کامل از مزایای چنین بالشی بهتر است از بالش های بلند و یک سره استفاده کنید. بالش هایی که از ناحیه گردن تا مفاصل ران و زانو را پوشش دهند. همچنین توصیه می گردد برای حفاظت بیشتر از مفاصل ران و زانو بالش را در بین دو پای خود قرار دهید. البته اگر تنها در یک ناحیه خاص و یا یک عضو احساس فشار می کنید، می توانید از بالش های موضعی نیز استفاده کنید.

کیفیت بالش بارداری، قابلیت ارتجاعی مواد داخل آن و همچنین قابل شستشو بودن رویه آن از سایر مواردی است که در هنگام خرید یک بالش بارداری مناسب باید مد نظر قرار دهید.

نظرات

برای این محصول هنوز نظری ارسال نشده است.

Please publish modules in offcanvas position.